Information sur les ingrédients, les allergènes et les valeurs nutritionnelles de certains produits nécessaires? Avant de passer votre commande, se il vous plaît envoyer un message court!

free hit counters

566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585

Nannerl Liqueur Abricot

04.09.2013 07:42 - Arlene Joyce

I purchased two of these in Vienna as gifts. The apricot liqueur is delicious. I would like to purchase a larger bottle, but I have not located any for sale in Northern California. I would like to order more. Can they be shipped to the US? Do you sell this liqueur in large bottles or only in the violin shaped bottles?

Blaschke Kokoskuppel

01.09.2013 04:46 - Donna Blaschke Grant

I would love to have this shipped to me, is that possible. My great-grandfather came to USA in 1880s from Austria....Anton.

Nannerl Schnaps Abricot

27.08.2013 01:25 - Terr Mooney

Even tonight we are still enjoying the bottle of Apricot Schnapps we bought 4 years ago. Delicious!

Stiegl Goldbräu

24.08.2013 21:58 - Lars

Holiday each year in Austria with this beer from tap is the best!

Puntigamer Bière

22.08.2013 17:07 - Larson Poole

My name is Larson, and I live in southern California. My friend Jurgen is from Graz, and his favorite beer is Puntigamer. I am a beer lover, and am as such very knowledgeable about many beers- I even make my own. Imagine Jurgens' shock when he discovered I had never tasted, nor even heard of Puntigamer! He expressed remorse that none of his beloved Austrian beers were readily available here in the States, so I endeavored to help him out. While I was able to procure Gosser at a specialty shop, Puntigamer eluded me, so I took my search online. Now I realize that Puntigamer is not distributed here in southern California, and so orders online are really my only option to get this beer for him. Even so, I can understand the frustration that comes from not getting the beer that you actually want, and am willing to pay the premium for this beer. I am sure I will like it, having read the reviews, but at the very least it will be worth it to see Jurgens' face when he is holding a beer he hasn't tasted in over ten years.

Milka Haselnuss 270g

22.08.2013 14:15 - sush

yummy chocolate which just melts on in your mouth combined with nutty hazelnut ...

Mirabell Mozartkugeln 18pcs

22.08.2013 08:45 - Maria

Este verano he ido con el amor de mi vida en un viaje increíble en el que estos bombones nos han hecho compañía en los mejores momentos. Así que desde entonces no podemos vivir sin ellos.

Mozart Médailles 15pcs

20.08.2013 14:33 - Juan matos

Viaje por Europa este era el deseo de nuestro viaje, bueno mi deseo Alicia tenía otro ir a Salzburgo para comer toda la tienda de Mozart, claro que estoy exagerando pero ella tenía desde un principio ir a la fuente de estos chocolates únicos en todo el mundo!! Fuimos de coche después de 30 horas conduciendo y visitando muchos otros países y ciudades llegamos por a Austria!!! Tuvimos un día entero en Salzburgo donde el punto principal de turismo era la tienda de chocolates Mozart!!! Intentamos ir a la fábrica que sería un sueño echo realidad para Alicia pero desafortunadamente no pudimos encontrarla! Ella quería traer Mozart para toda la familia y amigos. Yo le dije bueno vamos ver la ciudad que hay mucho que ver y dejamos la comprar para el último. La tienda Mozart sería nuestro punto de partida en Salzburgo y el punto de llegada. Después de patear la preciosa ciudad y callejear nos dirigimos por fin para Alicia a la tienda de chocolates, no obstante de hacía tarde la noche caía y para grande tristeza de ella y claro mía la tienda estaba cerrada!!! Después de tantos quilómetros de tanta esperanza y tanto deseó para comprar los chocolates Mozart veía imposible su mayor propósito de este viaje! Ya que tuvimos de partir de Austria rumbo a Italia ese mismo día. Con gran pesar mío y enorme tristeza suya nos fuimos ella no pudo comparar lo único que quería y que de verdad le hacía ilusión llevar de todo el viaje! Yo me sentí culpado y al llegar a casa no pare de intentar comprarlos, en el corte inglés pudimos ver unos Mozart pero no eran los que a ella más le gustan! Aunque ver su cara de alegría al encontrar de nuevo los Mozart me lleno el corazón no obstante como ya os dije no había los que a ella más le gusta, así que me puse a buscar en internet y por suerte encontré esta página! Con gran alegría para mi, ahora mismo voy comprarlos y enviarlos a su casa a las palmas de gran canaria de sorpresa. Esta lejos de imaginarlo seguramente será un día muy feliz para ella. Le voy arreglar el día cuando ella me arregla toda mi vida. El poder de un chocolate Mozart...

Gösser Zwickl Sombre

20.08.2013 09:06 - Andrea

Ho fatto un giro in bici in Austria, da Sillian a Villach, con varie tappe tra cui una a Lienz dove abbiamo dormito e cenato in un Hotel (Braugasthof Falkenstein) situato accanto ad uno stabilimento di produzione della Birra Gosser dove abbiamo potuto assaggiare la Gosser , sia la Stiftsbräu Scura che la Zwickl trovandole ambedue fantastiche, con giusto grado alcolico e non troppo ricche in gas, cosa che non guasta assolutamente durante una cena! Prodotti fantastici!

Suchard Velma

20.08.2013 06:05 - Peggy Konkolus

My Grandmother (or as we call her, Nanny) is 93 years young. Her mother named her after the Velma chocolate bar and I have been trying to find one for ages to give to her. I had no idea that it originated in Austria! Thankfully I found your site. Unfortunately, my Mum passed away in 2011 so I can not share my find with her, God rest her soul.